Bilderna är från Teknik- och IT-programmets studieresa till Storfors och Filipstad tisdagen 19 februari 2008. Elever och lärare tillhör Brogårdsgymnasiet i Kristinehamn. / 4_roohs
2008-02-19
Lars Röös och Tommy Svärd från Storfors kommun berättade om och visade runt i nya Vargbroskolan. Skolan är ett s k nollenergihus som främst värms av människorna i huset.