Bilderna är från Teknik- och IT-programmets studieresa till Storfors och Filipstad tisdagen 19 februari 2008. Elever och lärare tillhör Brogårdsgymnasiet i Kristinehamn. / 6_wasa
2008-02-19
Innan rundvandringen i knäckebrödsfabriken fick vi ta på oss mössa och rock.